Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

προς "άνευ ορίων"

είπες για τους μικρόκοσμους  τζιαι για τα μυλλωμένα
ένωσα πως τα σκάγια σου επιάαν  με τζ'εμένα

ούλοι πλάσματα είμαστεν μέσα στην κοινωνίαν
τζ'ούλοι για τα προβλήματα έχουμεν αγωνίαν

την σφαιρικήν την γνώση να την υποστηρίζεις
μα άησμας τους μονότονους τζιαι μεν μας υποβαθμίζεις

μόνο στα μυλλωμένα θ'ακούσεις τον Σπανούδη
έκαστος εις το είδος του λαλεί τζιαι το τραούδι

μόνον οτι μ'αρέσκει κάμποσον θ'αναλύω
όι μιλλοσφοντζζίσματα ,όι πο' ούλλα λλίο

πιστεύκω εν το έθελες άλλους να σικκιρτήσεις
των άλλων την αξίαν έν έθελες να σβήσεις

μα άμαν μας περιφρονείς κουμπάρε που τ'αλήθκεια
είσ'έναν υποκείμενον τζιαι γλύφεις μας τ'αρρτζίθκια

2 σχόλια:

  1. Sπανούδη μου εθύμωσες, τζιαι ξηκαπνίζεις όρτσα
    Ο άνεφ τι σου έκαμεν τζι εν να του σύρεις ρότσα

    Έταξες του τ΄αρτζίθκια σου, τάχα για τιμωρίαν
    έταξες τα που τα καλά, οξά εν θεωρία;

    Να δεις πρώτα την φάτσαν του, το σώμαν σου πριν τάσσεις
    να σου αρέσει τζ΄ύστερα κουβέντες να πετάσσεις.

    Φαντάζουμαι στ΄αρτζίθκια σου, τ' Άνεφ τρίσιες τζιαι γένια
    Nα σε τσιμπούν τζι α σε τρυπούν, τζιαι σπάζω που τα γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κουμπάρε έν εθύμωσα μα ούτε τζιαι αφρίζω
    αν έσσιει τρίσσιες άραγες λαλώ σου έν γνωρίζω

    έν τον ηξέρω φίλε μου τζιαι που να τον γνωρίσω
    τζι'αμαν τον δω εν άγνωστος έθθα τον αγρωνίσω

    να ξέρουμεν πο-ούλλα λαλούν εν το καλόν
    μα όι τζιαι τον ειδήμοναν να κάμνω εν σωστό

    εν είμαι για καφκάες,ο λόος μου εν παμπάτζιν
    είπα του για τα αχαμνά τζιαι όι για κουρπάτζιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή